Monday 8 August 2011

Slowly does it..

I am back home in England again after an intense break in Norway. 
It was good to be 'home', seeing friends and family and familiar places, 
even if things were changed in many ways.


Apart from a lot of practical things to attend to, 
I managed to squeeze in a nice evening with an 'old' friend of mine and we went to one of the television recordings of the annual sing-alongs in the old fortress in my home town.


It was great fun particularly since they had some old timers performing like Carola, Ingrid Bjornov, Bjarne Brondbo and Blue (from England!). It made it easier for me who has lived outside the country so long and don't really feel familiar with the 'new' artists...

;-)

This was the last performance this summer, 
but I hope to catch another sing-along like this next year. 

Here is a clip from Blue's performance (the only one I found on YouTube)



4 comments:

  1. Allsang på grensen går jeg ut fra det er du har deltatt på...så moro da. Håper ellers du fikk ordnet det meste som stod på agendaen og er i form til å starte på hverdagen igjen...

    Studenten min reiser tilbake til Oslo på søndag og det blir trist, men også godt å komme tilbake til normale hverdagsrytmer...

    Ha en fin kveld.

    ReplyDelete
  2. Jeg blei litt forvirra ang. "home" så jeg trodde først de hadde Allsang på Grensen-konseptet i England også, he he...

    ReplyDelete
  3. Jaså - du er fra Halden? Like bort i gata for meg nesten det jo ;)

    Da er det tilbake til studiene for deg da - lykke til!

    ReplyDelete
  4. Så kjekt du fikk med deg Allsang på grensen. Vi bor dessverre så langt vekk at det kun kan nytes på tv..:) Tenker det var hyggelig og godt med noen dager i hjemlandet!
    Klem

    ReplyDelete

Pinterest