Friday 2 September 2011

Business Idea...?




I came across this website called My Pretty Tea Party and thought it was a very different and interesting business idea.

The concept is simply that you can rent vintage china and tableware for your party! 
They offer an eclectic mix of complementary patterns and I can imagine it can look stunning. There are some lovely pictures on the website. 
Nice to see the old pieces coming to good use again. 

I have to admit I rarely use my nice cups,  but it sure is nice to set a nicely laid out table.

It must be such fun looking for additional stock to the business...

:-)

3 comments:

  1. God idè...jeg vet det finnes noe lignende i mitt nærområde. Min datters venninne skal gifte seg og leier dekketøy fra et utleiefirma...

    God helg til deg og dine.

    ReplyDelete
  2. Kjempeide. Var inne og kikket, så masse herlige servicer. En blir jo lei av alt en har selv, så til en spesiell anledning kunne jeg gjerne leid service. Det er noe lignende i Stavanger men de har ikke slike koselige vintage servicer.
    Ha en riktig god helg.
    Klem

    ReplyDelete
  3. En riktig god ide! Man skal bare sørge for å ha god plass, og god orden:)) Lykke til!
    Klem fra meg

    ReplyDelete

Pinterest